Verbeter je website voor meer klanten!
Beskrivelse
Jouw website zie je misschien als je visitekaartje, maar het is meer dan dat! Het is je winkel. Zelfs als je geen producten koopt, is het doel van jouw website om klanten binnen te halen. Toch?
Maar hoe dan? Welk design werkt het beste? Welke tekst? In deze online workshop (op Instagram!) leer ik je mijn tips en tricks voor een website die verkoopt! Een website die je meer klanten gaat geven. En dat hoeft niet eens zo ingewikkeld te zijn...
Heb je zin om aan de slag te gaan? Ik deel alles wat ik heb geleerd in mijn 10 jaar als journalist, online marketeer en ondernemer. Daarnaast ga je ook daadwerkelijk aan de slag zodat je direct een plan van aanpak hebt waar je thuis of op kantoor weer verder mee kan werken!
Normaal kost deze workshop 50 euro ex btw, maar je krijgt nu 50% corona-korting! Dus krijg je dit allemaal voor maar 25 euro!
Na deze workshop weet jij o.a.:
- Wat een online marketing strategie is en hoe je dit voor jou gaat laten werken
- Jouw verkoopfunnel (hoe klanten jouw product kopen / jou boeken!)
- Welk design en welke teksten voor jouw merk het beste werken
Inclusief:
- Een maand toegang tot alle video's
- Werkboek met opdrachten
- EXTRA: lijst met blogideetjes voor je website
- EXTRA: Lijst met freebie voorbeelden
LET OP: DE DATUM KLOPT NIET. NA AANSCHAF VAN EEN TICKET KRIJG JE DIRECT TOEGANG!
Arrangør
Lokale
Instagram Instagram, 181 Fremont St, 94105 San Francisco
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.