skip to main content

L'evento è terminato - Vi siete persi questo evento?

Date un'occhiata a questi prossimi appuntamenti selezionati a mano!Per i dettagli degli eventi passati, scorrete in basso.
Altri eventi di quest'organizzatore
Caricamento...
 
 
Altri eventi di questa categoria
Caricamento...
 
 
Eventi consigliati per te
Caricamento...
 
 

Kerstroute: Licht voor de dorpen

Sono rimasti pochi biglietti
l'evento è terminato

Kerstroute: Licht voor de dorpen

Da EUR 5,00

Luogo

Data

Dic 10 2022 16:00 - 22:00

Descrizione

Ga je mee op zoek naar het Koningskind?

Onder leiding van een herder wandel je ruim 2000 jaar terug in de tijd. Beleef het kerstverhaal alsof je erbij bent! Honderden lichtjes brengen je van Nazareth naar Bethlehem, om het verhaal van de geboorte van Jezus te beleven in levende verhalen.


Doel
Het doel van de Kerstroute is mensen kennis te laten maken met de Bijbel. We hebben geen winstdoel, het geld van de ticketverkoop is bestemd voor het dekken van de onkosten.


Praktisch

  • Elke 10 minuten gaat er een groep op pad richting Bethlehem. Om 16.00 uur vertrekt de eerste en om 20.15 uur de laatste groep.
  • Om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen werken we met een strak tijdschema. Wil je een kwartier voor jouw starttijd aanwezig zijn? Je kunt je melden bij de poortwachters.
  • De hele Kerstroute duurt ongeveer 1 uur. Na het lopen van de route kun je in de herberg nog even napraten onder het genot van een hapje en drankje. Deze consumpties zitten niet inbegrepen in de ticketprijs.
  • Ben je al eerder bij de Kerstroute geweest? Het script zal je dan bekend voorkomen, deze is namelijk hetzelfde als de vorige keer.
  • De Kerstroute is geschikt voor iedereen vanaf 4 jaar.

Parkeren

1 Wilt u zoveel mogelijk op de fiets komen?

    2 Parkeerplaats fietsen: kruispunt Kruisstraat/Langstraat, aanrijden via Melssinghdreef.


    3 Parkeerplaats auto’s: St. Antoniestraat 26, 30, 33.


    4 Vanaf de parkeerplaats lopen naar start route: kruising kruisstraat/Langstraat.

    Hier staat de poort waar u zich kunt melden met het ticket.


    Kleding
    We hopen natuurlijk op prachtig weer voor de Kerstroute. Helaas hebben we dit niet zelf in de hand. Houdt daarom de weersverwachtingen goed in de gaten. Zorg sowieso voor lekker warme kleding en stevig schoeisel met goede grip.


    Tickets bestellen

    Hoe werkt het bestellen van tickets?

    1. Klik vanaf 18 november hierboven op de knop 'haal tickets'
    2. Op de volgende pagina kun je de beschikbare tijden zien. Kies hier de tijd dat jij wilt deelnemen aan de Kerstroute en kies het aantal kaartjes. Dit kunnen er maximaal 20 zijn. Mocht de teller niet verder gaan, dan zijn er helaas niet meer voldoende kaarten beschikbaar. Kies dan een andere tijd.
    3. Je maakt vervolgens een account aan met je e-mailadres of je Facebook-account.
    4. Je krijgt een mailtje waarmee je je e-mailadres kunt bevestigen. Zo weten we zeker dat je geen typefout hebt gemaakt bij bestellen waardoor je tickets niet afgeleverd kunnen worden.
    5. Nadat je dit gedaan hebt kun je de betaling van de tickets afronden.
    6. Jouw tickets worden vervolgens gemaild.
    7. Neem op 10 december een uitgeprint ticket mee of zorg dat je jouw tickets via jouw telefoon kunt laten zien bij de ingang.

    Vragen?

    Heb je vragen of lukt het niet om je kaartjes te bestellen? Stuur dan een mail naar lichtvoordedorpen@outlook.com of stuur en bericht via onze Facebookpagina.

    Luogo dell'evento

    Langstraat in Tuil, Langstraat, Langstraat, net na Kruisstraat, 4176 BC Tuil

    FAQ

    • Non ho ricevuto il mio biglietto tramite email. Cosa devo fare?

      La prima cosa da fare è controllare i tuoi filtri di spam/posta indesiderata e le tue caselle di posta in arrivo. I tuoi biglietti sono stati inviati come allegato e alcuni servizi email tendono a considerarli come spam. In alternativa, puoi sempre trovare i tuoi biglietti all'interno del tuo account Billetto, a cui puoi accedere tramite browser o app Billetto dedicata. Per ulteriore assistenza, leggi qui.

    • Desidero annullare il mio biglietto e ricevere un rimborso. Cosa devo fare?

      L'approvazione dei rimborsi è a sola discrezione dell'organizzatore, e dovresti metterti in contatto con l'organizzatore dell'evento per discutere le opzioni a tua disposizione. Per contattare l'organizzatore dell'evento, non devi far altro che rispondere alll'email di conferma del tuo ordine oppure utilizzare il modulo "Contatta l'organizzatore" sul profilo dell'organizzatore. Per ulteriore assistenza, leggi qui.

    • Mi sono registrato sulla lista d'attesa, e adesso?

      Se vengono resi disponibili altri biglietti, riceverai una notifica (tramite email) assieme agli altri iscritti alla lista. L'acquisto avviene in base all'ordine delle richieste effettuate. Per ulteriori informazioni, leggi qui.

    • Dove trovo un link a un evento online?

      Controlla la pagina di conferma o l'email di conferma del tuo ordine. Solitamente, l'organizzatore dell'evento fornisce i dettagli nell'email di conferma dell'ordine, oppure in un'email successiva contenente un link all'evento online. Puoi anche leggere la descrizione dell'evento su Billetto, dove l'organizzatore dell'evento dovrebbe descrivere le modalità per accedere all'evento online. Per ulteriori informazioni, leggi qui.

    • Cos'è la Protezione Rimborso e perché dovrebbe servirmi?

      La Protezione Rimborso ti fornisce la garanzia che, laddove circostanze imprevedibili e inevitabili interferiscano con la tua possibilità di partecipare a un evento, potrai richiedere un rimborso. Per ulteriori informazioni, leggi qui.

    Ontdek meer