skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Drijf in Bioscoop (Diep in de zee)

Event ended

Drijf in Bioscoop (Diep in de zee)

From EUR 6.95

Location

Date

Aug 31 2019 17:00 - 19:30

Description

Het is het jaar 2100 en de mensheid heeft de aarde verlaten. Een kolonie van extravagante zeewezens leeft nog steeds in de diepte van de oceaan. Deep, een avontuurlijke octopus, is de laatste van zijn soort en leeft in de diepte met zijn twee vrienden Evo, een betweterige en onhandige armvinnige, en Alice, een neurotische garnaal. Als hun huis door een ongeluk wordt vernield worden ze op pad gestuurd om een nieuw thuis te vinden. Ze reizen naar verre plaatsen zoals New York, dat nu volledig onder water ligt, de Titanic en de Arctische Oceaan.

Kom op 31 augustus a.s. naar de volgende voorstelling van onze Drijf In bioscoop bij Zwembad Den Hommel.
Je luchtbed is naar keuze, deze mag je zelf meenemen.

NEDERLANDS GESPROKEN!
Kijkwijzer: 6

Speciaal voor de bioscoop is er een feestmaal te bestellen:

*Frietjes met saus
*Een lekkre snack
*Een glas fris, Chocomel, Fristi of Appelsap

Voor maar slechts €6,-

100 plaatsen zijn er beschikbaar voor de drijf inn.
Voor de zwem bios gelden dezelfde regels als het gezinszwemmen. 🎬

Venue

Zwembad Den Hommel Zwembad Den Hommel, Kennedylaan 5, 3533 KH Utrecht

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Ontdek meer