skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Bluesmoose Café met Catfish

Event ended

Bluesmoose Café met Catfish

From Free

Location

Date

Feb 21 2018 20:00 - 22:00

Description

British Blues Award winnaars Catfisch te gast bij Bluesmoose Radio.

Catfisch is een uitstekende live band met een fenomenale frontman, de 22-jarige gitarist/zanger Matt Long die met een echte passie voor de blues speelt. Meer dan 2 jaar kregen ze de 5 nominaties in de British Blues Awards. Beide albums hebben de nummer 1 positie bereikt in de IBBA Blues Airplay Charts.

----------

Bluesmoose opnames zijn gratis toegankelijk.

Een vrijwillige bijdrage in “De Hoed” wordt echter zeer op prijs gesteld en komt ten goed aan de artiesten en de onkosten die daarvoor maken.
Café Bar De Comm wordt speciaal voor deze opnames omgebouwd tot “Bluesmoose café”. De ruimte is niet onbeperkt.

Bij de opnames is het sowieso van belang dat het “geroezemoes” beperkt blijft.

Waarom bestellen?
Omdat het optreden opgenomen wordt met camera's en microfoon willen we graag weten hoeveel personen er komen ivm de beperkte doorgangen.

Gratis?
Ja alle edities van Bluesmoose Café zijn gratis toegankelijk

Een vrijwillige bijdrage in “De Hoed”wordt echter zeer op prijs gesteld en komt ten goed aan de artiesten en de onkosten die ze daarvoor maken.

Overige informatie:
De Bluesmoose edities zijn op woensdagen van 20:00u tot 22:00u. Het café is dan vanaf 19:30u geopend.

Venue

Café Bar De Comm, Dorpsstraat 12, 6562 AB Groesbeek

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Ontdek meer