Kies een plan dat bij jou past
Har et spørsmål?
Ofte stilte spørsmål
Wanneer ontvang ik de opbrengsten van mijn evenement?
De inkomsten van je kaartverkoop zullen 3-5 werkdagen na afloop van jouw evenement overgemaakt worden naar je bankrekening. Zodra Billetto de verwerking van de betaling heeft voltooid, moet jouw bank de binnenkomende inkomsten accepteren. De tijd die het kost om de betaling te verwerken is afhankelijk van de bank, dit kan in sommige gevallen tot 5 werkdagen in beslag nemen.
Hoe kan ik een restitutie aanvragen voor een ticket van mijn gast?
U kunt teruggaven van bestellingen verwerken op de pagina Evenementen beheren. Je hebt een e-mailadres, naam of bestelnummer nodig voor je ticketkoper (ze hadden het moeten ontvangen in de bevestigingsmail van het ticket).
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar voor het kopen van tickets?
Je kunt bij Billetto betalen met creditcard of iDeal. We accepteren verschillende betaalkaarten: JCB, American Express, MasterCard, Visa, Visa Electron
Hoe kan ik speciale aanbiedingen creëren?
Scrol bij het creëren of bewerken van je evenement naar beneden naar “Kies soort ticket”. Klik op het blauwe radje aan de rechterkant bij het ticketsoort waarvoor je toegangscodes wilt maken. Vink het vakje ‘Mijn gasten hebben een code nodig om ticket(s) te kopen’ aan.
Hoe voeg ik een ticket-link toe aan mijn facebook evenement?
Wanneer je al een evenement gepubliceerd hebt op Billetto, kopieer dan simpelweg de evenement link en plak deze in de "Tickets" sectie op de Facebook evenement creatie pagina.
Welke Billetto ticketsoorten kan ik kiezen?
Momenteel kun je bij Billetto 7 verschillende ticketsoorten kiezen: Ticket, Donatie, Gastenlijst, Gratis Ticket, Voucher, Merchandise, Box Office Collection.