skip to main content

Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist?

Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.
Andere events van die organisator
Momentje...
 
 
Andere events uit deze categorie
Momentje...
 
 
Aanbevolen Evenementen
Momentje...
 
 

Training Privacy Bewustwording

event afgelopen

Training Privacy Bewustwording

Vanaf Gratis

Locatie

Datum

04 Okt 2018 15:00 - 17:30

Beschrijving

Wat kun je verwachten tijdens deze training?
De training duurt 2 tot 2,5 uur en wordt verzorgd door een externe dienstverlener (Brin). Deze training is door Brin speciaal ontwikkeld voor het onderwijs en is bestemd voor alle medewerkers in het onderwijs. Tijdens de training wordt een aanzet gegeven naar een privacy bewuste cultuur in de schoolorganisatie. Als medewerker moet je weten wat er speelt en wat je zelf kunt doen. Doel is om het bewustzijn te vergroten ten aanzien van:

  • Het identificeren van en omgaan met persoonlijke informatie;
  • Het op de juiste wijze afhandelen en het melden van mogelijke privacy incidenten voordat ze leiden tot gegevensbreuken

Met een mix van instrumenten wordt in deze training de basis van bewustwording naar verantwoording gelegd. Er wordt ingezoomd op de belangrijkste aspecten van de privacywetgeving. Vervolgens gaan we in groepjes verschillende cases uitwerken rondom de volgende thema’s:

  • Menselijke invloed
  • Handhaving en monitoring
  • Verantwoordelijkheid
  • Wetgeving
  • Eigen privacy

Organisator

Locatie

Stichting Proloog Stichting Proloog, Fonteinland 11, 8913 CZ Leeuwarden

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.

Ontdek meer