Overslaan naar hoofdinhoud
Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist? Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.

Shortcuts

Momentje...

 
 

Momentje...

 
 

Hot events

Momentje...

 
 

Nearby events

Sjefietshe at Zoku (7 december)

event afgelopen

Sjefietshe at Zoku (7 december)

Vanaf 50,00 EUR

Locatie

Datum

07 Dec 2017 19:30 - 22:30
Billetto Peace of Mind
Boek met vertrouwen: Billetto garandeert terugbetalingen voor geannuleerde evenementen, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken. Lees meer
Betaalmogelijkheden geaccepteerd:

Beschrijving

Sjefietshé bestaat 1 jaar en dat gaan we vieren. Hoe? Met 8 avonden, bij 5 te gekke hotels in Amsterdam. Een hotel-tour leek ons een perfect idee, want after the party it's the....

AVOND 6 - Sjefietshé at Zoku Amsterdam

Afsluiten doe je in stijl dachten wij zo bij Sjefietshé. Iedereen die ooit bij Zoku is geweest weet hoe belachelijk mooi het daar is en belangrijker: hoe snel je je daar heerlijk thuis voelt. Dat thuis voelen past natuurlijk he-le-maal bij het Sjefietshé concept. Daarom niet 1 avond eten aan lange tafels met vuurkorfen op het balkon maar gelijk lekker 3!

Wat krijg je?

- 4 gangen ceviche-menu.
- bijpassend dranken arrangement (keuze uit alcoholisch of non-alcoholisch).
- een hartverwarmende avond.

Waar? Zoku Amsterdam (Weesperstraat 105)
Wanneer? donderdag 7 december van 19:30 tot 22:30
50 plekjes beschikbaar!

Organisator

Locatie

Zoku Amsterdam, Weesperstraat 105, 1018 VN Amsterdam

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.

event afgelopen

Sjefietshe at Zoku (7 december)

Ontdek meer