PRIMARK NL REPAIR WORKSHOP

PRIMARK NL REPAIR WORKSHOP

Tickets vanaf Gratis

Locatie

Datum

07 Dec 2022 13:00 - 14:00

Beschrijving


Een workshop, waar je eenvoudige technieken leert om je kleding te repareren en ze een langere levensduur te geven.

Sluit je aan bij Ellen Haeser en de studenten van ZADKINE fashion opleidingen voor deze praktische reparatie workshop van een uur. Geen ervaring vereist!

Tijdens de workshop leer je o.a. meer over het aanzetten van knopen, basis handnaaitechnieken en bevestigingsmethoden, (en heb je zelf geoefend), wat betekent dat je je geliefde kledingstukken kunt repareren, aanpassen of updaten.

We bieden alles wat je nodig hebt om deel te nemen. Maximaal zestien mensen kunnen bij ons terecht in het speciaal ingerichte reparatie café in onze Rotterdam Forum-winkel.

DE TIJD: Woensdag 7 december om 13:00. De koffie en iets lekkers staat klaar vanaf 12:45.

DE PLAATS: Het evenement vindt plaats in de winkel. Als je het niet kunt vinden vraag het dan aan een van onze winkelmedewerkers die je graag begeleiden.

ADRES: PRIMARK Rotterdam Forum, Van Oldenbarneveltplaats 36, 3012 AH Rotterdam


Organisator

Rotterdam Forum Repair workshop 2022 - Privacy Notice

This Privacy Notice is in relation to the collection of personal data for the above event only.

1. Data controller

Primark Limited is the data controller for the personal data processed in relation to the booking of appointments to attend the above event in the Ealing Store. Primark Limited is registered at Arthur Ryan House, 22-24 Parnell Street, Dublin 1, Ireland.

2. Purposes and legal basis

The purpose for the processing of your personal data is to facilitate the booking system for the above event. We require your consent to process your personal data and you can withdraw your consent at any time by sending an email to support@billetto.com. However, if you withdraw your consent prior to the event, you will not be able to attend as we require your personal data in order to allow to you to attend the event.

3. Personal data processed

We process your first name, last name and email address to make the booking.

4. Recipients

We use Billetto, an external service provider and processor to process your personal data. You can find more information about Billetto’s Privacy Policy here https://billetto.co.uk/l/legal-documents#privacy. By accessing or using Billetto, you accept to be bound by their Terms and Conditions. You can find out more about Biletto T&Cs here https://billetto.co.uk/l/legal-documents#contents. Your personal data will be hosted in the UK.

5. Deletion

Billetto may retain your personal data as long as the user is registered to use the services. You may request deletion of your data at any time by sending an email to support@billetto.com.

6. Your rights

Your personal data will not be used for automated individual decisions including profiling. You are entitled to a number of rights under data protection laws and regulations, please see the Dutch Data Protection Authority’s website for more information on your rights. If you wish to lodge a complaint, please also see the Dutch Data Protection Authority’s website.

Locatie

Primark Rotterdam, Van Oldenbarneveltplaats 36, 3012 AH Rotterdam

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.