skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Coronarun voor goede doel

Event ended

Coronarun voor goede doel

From EUR 5.00

Location

Date

May 01 2020 06:00 - May 31 2020 23:59

Description

Wanneer? : De hele maand Mei
Waar?: In jouw eigen omgeving
Welke route? : Een eigen gekozen route van 5KM / 10KM
Prijs?: 5KM = €5,- en 10KM = €10,-

Iedereen die een ticket koopt voor de 5KM / 10KM run of wellicht beiden, kunnen deze afstand zélf lopen in zijn/haar eigen omgeving, gedurende de hele maand mei.

De tijden kunnen doorgegeven worden aan de hand van een screenshot van een sporthorloge/app die de tijd en afstand bijgehouden heeft. Deze kan verstuurd worden via de Facebook pagina/event óf naar jabeek@hotmail.com. Mocht je mij persoonlijk kennen, mag je het ook altijd via de app aanleveren.

Per afstand wordt er een top 3 gemaakt in de categorieën voor de vrouwen en voor de mannen. Deze winnaars krijgen uiteraard een mooie prijs! Hiernaast zullen alle deelnemers een mooie medaille ontvangen!

De totale opbrengst van dit evenement zal gaan naar mijn sponsorbedrag voor de muskathlon in de Filipijnen in oktober 2020.

Naast het kopen van de tickets, kan er altijd los gesponsord worden via de onderstaande link of door het kiezen van het ticket "donatie"

https://www.muskathlon.com/nl-pm/deelnemers/2931/jessica-beek.html

Organiser

Venue

Nederland, apeldoorn

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Ontdek meer